Win een Bubble Test
Bubble-test screent handelszaken
De kracht van een positieve klantbelevenis wordt nog steeds onderschat. Tevreden klanten zijn ambassadeurs van een handelszaak, maar klanten met een negatieve ervaring delen hun ongenoegen des te meer! Als ondernemer is het belangrijk om regelmatig de handelszaak uit het oogpunt van de klant te bekijken. Met kleine aandachtspunten is het mogelijk de harten van klanten te veroveren.
Als ondernemer sta je dagdagelijks in de zaak. Net daarom is het niet evident om een handelszaak objectief te bekijken. Daarom ontwikkelde marketingbureau Vinddevis een objectieve winkelscreening: Bubble-test. Het resultaat omvat een rapport met concrete tips en aandachtspunten waarmee de ondernemer onmiddellijk mee aan de slag kan.
Ondernemers kunnen een Bubble-test winnen. Neem deel aan lanceringsactie. De actie loopt tot 5 december.
Marketingbureau Vinddevis maakt marketing toegankelijk voor de kleine KMO’s. Geen oppervlakkige praat maar marketing tot op de graat. Meer info op www.vinddevis.be